Kategorie

Najczęściej zadawane pytania



  • Jak znaleźć szukany produkt?

Aby znaleźć konkretny produkt, najlepiej przejrzeć kategorie produktów na stronie głównej naszego sklepu. Można także skorzystać z wyszukiwarki umieszczonej na górze strony, wpisując np. nazwę produktu, nazwę firmy czy kod katalogowy. Klikając na zdjęcie lub nazwę produktu, uzyskają Państwo jego szczegółowy opis udostępniony przez producenta. Znajdują się tam również informację o cenie (brutto) produktu oraz o tym, jak szybko możemy go Państwu dostarczyć.



  • Które produkty dostępne są „od ręki” i ile będę musiał czekać na pozostałe?

W opisie każdego produktu zawarta jest informacja o jego dostępności. Jeżeli produkt jest niedostępny, wyświetlany jest komunikat „Towar chwilowo niedostępny”. Statusy: „3 dni”, „5 dni”, „7 dni” określają przewidywany czas na wysłanie produktu (liczony w dniach roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia).



  • Jakie są koszty wysyłki wybranego przeze mnie produktu?

Koszty wysyłki zakupionego produktu wyświetlają się w koszyku kupującego. Nasz sklep korzysta z usług kurierskich oraz poczty polskiej.



  • Jak złożyć reklamację?

Zapraszamy do zakładki: Regulamin.



  • Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Tak. Zapraszamy do sekcji: Regulamin.



  • Czy otrzymam fakturę VAT?

Do zamówienia zrealizowanego w sklepie hydromix.pl wystawiana jest faktura VAT na życzenie klienta po zaznaczeniu opcji „Chcę otrzymać fakturę VAT” w koszyku kupującego. Jest ona przesyłana do Klienta razem z przesyłką.



  • Gdzie mogę dokonać odbioru osobistego produktu?

Po odbiór osobisty zakupionego produktu a także w celu zapoznania się z asortymentem sklepu stacjonarnego Hydromix, zapraszamy pod podany adres w zakładce "Kontakt". Dla państwa została także dołączona mapa jak dojechać do naszego sklepu.

  • Gdzie zaznaczyć wybór np. profili kabiny prysznicowej lub innych cech wybranych z możliwych podanych przy produkcie?

O wyborze np. profili kabiny prysznicowej ( lewa lub prawa), należy napisać w wiadomości dla sprzedającego w momencie składania zamówienia. Każda wiadomość jest czytana przez sprzedającego. Jeżeli kupujący nie wybierze cechy produktu do wyboru np. kolor, profil, rodzaj przelewu - sprzedający skontaktuje się z kupujących w celu ustalenia brakujących danych.

  • Jak otrzymać rabat na zakupy ?

Każdy klient może zapytać o rabat dla zamawianego towaru. Sklep hydromix.pl udziela rabatów po wcześniejszym kontakcie z sprzedającym.